Getuigenissen van klanten

Al enkele jaren is Andy een vaste waarde als gastspreker binnen mijn vak "Marketing" voor de studenten TEW en Handelsingenieur.

Prof. Dr. Dirk Van den Poel , hoogleraar marketingmodellering - Universiteit Gent

Meer getuigenissen

Wat maakt Soul for Sale anders?

Net nu marketing en communicatie eindelijk weer om interactie en dialoog met de klant draaien, blijft sales hangen in éénzijdige technieken en makkelijk af te rammelen scenario’s. Verkopers draaien de "brand experience" - die met veel moeite én budget wordt opgebouwd - in geen tijd vakkundig de nek om. En dat terwijl een goed verkoopsteam de ultieme vorm van interactieve communicatie zou kunnen zijn.

Dus heb ik een missie. Ik wil met Soul for Sale een flinke portie goesting in sales injecteren. Ik toon verkopers hoe ze kunnen genieten van elke minuut van het verkoopspel. Ik toon hen hoe het leuker, anders en beter kan. Ik zoek samen met hen uit of ze het wel echt leuk vinden om te verkopen. Ik help hen meer te halen uit hun eigen mogelijkheden.

Want ik concentreer me op die factoren die je als verkoper zelf in de hand hebt. Omdat het net die factoren zijn die het verschil zullen maken in de relatie met de klant. Ook jouw verkopers kunnen dat verschil maken. Ook al heten ze dan misschien wel account manager of business development manager.

Verwacht van mij ook geen grijsgedraaide technieken, voorgekauwde scenario's en strakke formats. Ook in mijn aanpak draait alles om dialoog en interactie. En neen, we gaan op het einde van de sessies niet over hete kolen lopen. Want met een beetje geduld leer je dat ook aan een hond. Maar daar word je geen betere verkoper van.

»Wat doet Soul for Sale?